Tuesday, December 29, 2009

Happy New Year

Wah tinggal satu hari lagi sebelum menjelang Tahun Baru. Rata-rata aku dah start ditanya apa azam tahun baru. Tak bosan-bosan ke tanya fasal azam ni? Cubalah tanya fasal benda lain plak..hahaha....tapi apa benda lagi yang boleh ditanya selain azam iya tak?

Tahun 2009 ni boleh dikatakan tahun bertuah aku. Bertuah sebab banyak novel aku release tahun ini. Interview aku yang tergendala tahun-tahun lepas sebab pelbagai incident pun dah selesai. Tapi tahun malang pun ya juga sebab kesihatan aku tak berapa baik tahun ni. Salah aku sendiri yang tak jaga kesihatan..asyik sakit sahaja sepanjang tahun. Kekadang tabiat aku, bila rasa macam sihat sikit..aku dah tak ingat dah kat ubat aku. Padan muka!

Tahun 2010, aku tak banyak hasrat. Cuma nak penuhi beberapa hasrat yang tidak kesampaian tahun ini. Hope so aku akan terus mampu menulis karya-karya yang sudi dibaca orang. Aku juga nak jadi orang yang lebih baik dan memahami orang lain, meskipun tidak ada orang yang akan memahami aku. Aku juga nak lawat satu tempat yang dah lama aku wish nak pergi. Selesaikan pinjaman kereta dan rumah kalau ada duit lebih serta kumpulkan simpanan aku untuk hasrat pada tahun 2017 (kalau ada lagi tahun tu)..Itu ajelah kut..simple kan..

2 comments:

m.k.z.e said...

salam 2010

selamat tahun baru

semoga 365 hari yang akan datang

dilalui penuh keceriaan

Mazni Aznita said...

selamat menyambut tahun baru 2010 juga buat kamu amarul..

UNTUK MEMESAN SILA HUBUNGI EMAIL DI BAWAH UNTUK TEMPAHAN

UNTUK MEMESAN SILA HUBUNGI EMAIL DI BAWAH UNTUK TEMPAHAN
Email : arr_nita@yahoo.com