UNTUK MEMESAN SILA HUBUNGI EMAIL DI BAWAH UNTUK TEMPAHAN

UNTUK MEMESAN SILA HUBUNGI EMAIL DI BAWAH UNTUK TEMPAHAN
Email : arr_nita@yahoo.com

Friday, December 25, 2009

Hadiah Pukul 1.00 Pagi..

Sebuah dialog indah yang dititipkan khas dari sebuah email untuk aku...thanks anonymous yang sering menjadi penghibur hatiku lewat emailnya setiap pukul 1.00 pagi...ya sekarang ini aku memang sangat susah hati. Teramat susah hati sebenarnya...but somehow I think u r someone who can predict and comfort me very well...who are you??

Dia : Apakah aku pernah terlintas dalam fikiranmu?

Aku : Tidak

Dia : Apakah kau menyukai aku?

Aku : Tidak terlalu

Dia : Apakah kau menginginkanku?

Aku : Tidak

Dia : Apakah kau akan menangis jika aku pergi?

Aku : Tidak

Dia : Apakah kau akan hidup untuk ku?

Aku: Tidak

Dia: Pilih aku atau hidupmu?

Aku : Hidupku

Dan 'aku' berkata …

Alasan kau tidak pernah terlintas dalam fikiranku adalah kerana kau selalu di fikiranku..
Alasan mengapa aku tidak suka padamu ialah kerana aku mencintaimu..
Alasan mengapa aku tidak menginginkanmu ialah kerana aku memerlukanmu..
Alasan mengapa aku tidak akan menangis jika kau pergi ialah kerana aku akan mati jika kau pergi..
Alasan aku tidak hidup untukmu ialah kerana aku akan mati untukmu..
Alasan aku tidak akan melakukan sesuatu untukmu ialah kerana aku akan melakukan segalanya untukmu..
Alasan aku memilih hidupku ialah kerana kau adalah hidupku.

8 comments:

HanyNafisya said...

wow... siapakah gerangan si anonymous tu??

ANITA ARUSZI said...

hmm..seorang kawan lama maybe...yg asyik guna nama anonymous shj tanpa mahu mngenalkan diri..tapi sgt disukai celotehnya di dalam email..

percaya atau tidak, kebanjiran email-emailnya sentiasa dinanti tepat pukul 1.00 tgh malam..teruskan menulis untuk menyenangkan hati penulis ini yang tahap serabutnya sudah smpi ke tahap kritikal

twitweety said...

alahai mazni...sooooo Edward Cullen... tih tih...:)

ANITA ARUSZI said...

hehe Edward Cullen? kalau edward cullen yg menulis email ini, takut jugak..maklum vampire..harap2 yang menulisnya orang..hehehe

malam ini dia menulis satu jenaka yang buat saya gelak mcm org gila..rupa-rupanya seronok jugak ada kawan misteri...

Suhana Shahril said...

Hahah...ur secret admire lah tuhhh...jengjeng...

ANITA ARUSZI said...

haha secret admirer? macam tak logik je...tinggi bebeno imaginasi suhana ni..kikiki

LaDolce vs CN said...

waahh, so chooweet k.nita...
hehe, me also think so..mybe secret admirer...

chit-ana said...

peminat akak lah tu ;)

 

Template by Blogger Candy