Thursday, December 24, 2009

Cuti-Cuti Malaysia di Permai Park Inn.

Dua hari berturut-turut berkampung kat Hotel Permai Park Inn sebab menghadiri LADAP dan mesyuarat guru pertama..perasaan aku? Ya Allah boring nya...agaknya demam cuti belum habis, tapi bila pihak pentadbiran sekolah suruh buat meeting penyelarasan awal sikit, aku rasa macam ala..dah tak lama sekolah buka, padahal memang tak lama pun! hehehe..jealous gak, kawan-kawan aku kat sekolah lain 27 atau 28hb ni baru start mesyuarat. Nasib baik makan-makan kat hotel tu sedap gak. Hahaha..bayangkan aku dengan Kak Paridah bukan concentrate sangat kat meeting tu, tapi asyik mengeluh..bila nak start makan ni? Bila habis je, kitaorang la yang pergi serbu dulu. Hihihi...

Dalam dua hari ni aku boring gak berada di rumah...al maklum streamyx kat rumah aku buat hal. Mulanya aku ingat sebab kitaorang lupa nak bayar bil telefon, rupa-rupanya sebab pihak TM Net sedang menaiktaraf line..patutlah godek-godek modem box tu, gitu jugak..nyaris-nyaris aku nak gigit kotak tu sebab geram punya fasal. Alhamdulillah hari ni internet dah okay. Baru aku sedar, ropa-ropanya aku memang tak boleh hidup tanpa Alwiz dan Streamyx...boleh gila dibuatnya! Lepas ni aku kena fikirkan pilihan kedua..agar internet dalam hidup aku berterusan sampai bila-bila. Mungkin lepas ni aku nak pi cari broadband Celcom plak..

Tadi jugak masa kat tempat meeting aku pelik nampak cikgi-cikgu kat sekolah aku sibuk dengan telefon masing-masing. Ingatkan hari ni Maxis, Celcom atau Digi tengah buat promosi unlimited plan talk.hehe rupa-rupanya fasal PMR. Aiseh aku boleh lupa lak yang hari ni semua mak bapak-mak bapak kat luar sana tengah risau macam nak putus urat jantung semata-mata kerana keputusan PMR yang bakal keluar. Dan paling kelakar aku nyaris-nyaris lupa adik bongsu aku Wawa pun salah seorang calon PMR..apa lagi aku pun join sama la cikgu-cikgu tu mengepit telefon tu kat telinga sepanjang dari pukul 10 sampailah 12 tengahari. Tapi budak tu asyik tak jawab je. Last-last aku bosan sendiri, lantak kau ler.. Tapi lepas 10 minit dia hantar mesej tunjuk :) smile kat aku. Alhamdulillah adik aku salah seorang dari hampir 80 orang pelajar di sekolahnya yang straight A's..tahniah sis..next week kita pi dinner kat Primula yek..heheh..

2 comments:

imannuha said...

wah hebat tu!!!meeting kat hotel,akak kat nogori9 ni meeting guru kat sekolah je......

Mazni Aznita said...

haha nak buat macam mana? Sek banyak duit tak terabis kut..hehehe..

UNTUK MEMESAN SILA HUBUNGI EMAIL DI BAWAH UNTUK TEMPAHAN

UNTUK MEMESAN SILA HUBUNGI EMAIL DI BAWAH UNTUK TEMPAHAN
Email : arr_nita@yahoo.com