UNTUK MEMESAN SILA HUBUNGI EMAIL DI BAWAH UNTUK TEMPAHAN

UNTUK MEMESAN SILA HUBUNGI EMAIL DI BAWAH UNTUK TEMPAHAN
Email : arr_nita@yahoo.com

Wednesday, July 15, 2009

Congratulation Sis..

Pada 15 hb Julai yang lalu aku sengaja ambil CRK khas untuk menghadiri majlis konvokesyen adik aku Aiza yang baru sahaja menamatkan Pengajian masternya di Universiti Malaysia Terengganu. Tak sangka dapat juga dia habiskan pengajian setelah setahun lebih aku dengar dia merungut-rungut bila nak habis. Hehehe..

Tak ramai yang follow sebab dengan keadaan ibu aku yang sakit, so ada aku dan ayah aku sahaja yang menemani dia di hari bersejarahnya. Zura terpaksa stay di rumah untuk temankan my mum, Wawa terpaksa ke sekolah dan my brother Amrul pula terpaksa berkejar naik flight ke Kuala Lumpur pada hari yang sama. Dengarnya dia nak ke China..entah nak buat apa ntah..heii tak takut ke dengan H1N1 yang masih menular ni…apa-apa ajelah. Lepas dia balik ni aku rasa family kitaorg kena kuarantinkan dia..

Sebenarnya kami dah biasa begini. Bila ada anggota keluarga yang sakit, maka kami susah nak berkumpul bersama untuk meraikan sesuatu. Tapi kami terima ini sebagai satu ujian dan dugaan. Malah aku sendiri menghadiri konvokesyen aku di UM seorang diri sahaja tanpa ditemani sesiapa. Aiza juga menghadiri konvokesyen untuk ijazah sarjana mudanya juga tidak berteman...sebab tu aku sanggup ambil cuti untuk menemani dia. Malah untuk konvokesyen adik aku Zura pula pada bulan 8 nanti, aku juga bercadang mahu menghadirinya. Sebolehnya aku tak sampai hati mahu mereka meraikannya sendirian seperti aku dulu. Terasa perit sebenarnya sedikit di dalam hati ini bila nampak hari bersejarah kita tidak ditemani ahli keluarga seperti kawan-kawan yang lain.

Apapun untuk Cik Aiza comel, your sis n others nak ucapkan tahniah di atas tamatnya waktu-waktu sibuk yang sering dirungutkan itu. Lepas ni aku dah hilang seorang PA nampak gayanya..hehehe..cepat siapa nak jadi PA aku, boleh memohon secara online atau email. Tempat terhad! Hehehehe..

4 comments:

m.k.z.e said...

wow, PA ?

hm.....

UMAIRA DZUL WIDAD said...

tahniah nita sebab jadi kakak yang baik dan prihatin. semoga ibu nita cepat sembuh dan nita sekeluarga akan gembira selalu :)

ANITA ARUSZI said...

mkze...
await terkejut? nape? Teringin ka nak jadi PA ku? hehehe....

Umaira,
Aminn..moga2 doa umaira tu jadi keberkatan pd keluarga kitaorg..thnks a lot dear..

mamashilla said...

TAHNIAH buat Aiza...

 

Template by Blogger Candy