Wednesday, September 3, 2008

Bingkisan dari Jakarta

Beberapa hari ni aku gian sikit menunggu bungkusan dari Jakarta sampai. Tak sangka hari ni penantian aku berakhir apabila aku dapat panggilan dari rumah. Rupa-rupanya kiriman novel-novel Agnes Jessica sudah sampai. Percaya atau tidak semua novel-novel ini dikirim sendiri oleh Agnes Jessica si penulisnya.
Minggu sudah kami sempat ngobrol-ngobrol guna sms dan email tentang novel-novelnya. Secara bercanda aku katakan aku sudah gila angau dengan novel-novel beliau. Sebenarnya bukan bercanda tapi memang ya aku dah jadi kemaruk dengan kisah-kisah cinta Agnes. Tak sangka beliau telah menghasilkan berpuluh buah novel cinta yang aku kira sangat menarik untuk dibaca. Sayangnya novel-novel beliau tidak dipasarkan di sini. Bila ditanya berapa yang aku ingin baca, jadi aku namakan sepuluh buah novel-novel beliau yang aku gagal mendapatkannya di Gramedia ketika berkunjung ke Jakarta beberapa minggu sudah.
Tapi hari ni excited dan kemaruk aku dah jadi terharu pulak. Bungkusan yang dihantar oleh Agnes mengandungi sembilan buah novel-novel beliau yang membuatkan aku sangat-sangat gembira. Thanks Agnes for your kindness. I really appreciate it...

No comments:

UNTUK MEMESAN SILA HUBUNGI EMAIL DI BAWAH UNTUK TEMPAHAN

UNTUK MEMESAN SILA HUBUNGI EMAIL DI BAWAH UNTUK TEMPAHAN
Email : arr_nita@yahoo.com