UNTUK MEMESAN SILA HUBUNGI EMAIL DI BAWAH UNTUK TEMPAHAN

UNTUK MEMESAN SILA HUBUNGI EMAIL DI BAWAH UNTUK TEMPAHAN
Email : arr_nita@yahoo.com

Monday, June 21, 2010

Bila Aku Membebel

Sebenarnya aku tak suka membebel. Aku benci dengar orang membebel kat telinga aku. Tapi entah macamana aku baru perasan aku membebel kat adik bongsu aku Wawa dari pintu pagar rumah, sampailah ke pintu pagar pusat tuisyen..hehe sebabnya baik korang jangan tahu. Tapi fikir punya fikir, kira agak lamalah jugak masa membebel aku tu sebab jarak rumah kitaorang tu ke pusat tuisyen dia boleh tahan jugaklah jauh.

Tapi aku rasa adik aku tu tak sakit telinga pun dengar aku membebel. Fasal muka dia memang muka tin sardin. Telinga dia pulak susah nak dengar orang lain bercakap kecuali dia paling peka dengan bunyi mesej telefon. Jadi bebelan aku tak beri efek besar mana pun kat dia. Cuma beri efek besar kat aku. Apasal? Aku baru sedar rupa-rupanya aku dah tua..huhuhu..

4 comments:

twitweety said...

tih tih tih.. very cute imagining ur face bebeling... tih tih tih..next time suruh wawa video tape mazni tgh bebel.. nak tengok ghope macam mane...:B

Anita Aruszi said...

haha ghope mcm nenek kebayan gamaknya irda..haha

Anita Aruszi said...

haha ghope mcm nenek kebayan gamaknya irda..haha

Anita Aruszi said...

haha ghope mcm nenek kebayan gamaknya irda..haha

 

Template by Blogger Candy