Tuesday, July 22, 2008

Jakarta, wait for us...

Congak punya congak lagi tiga minggu aku dan teman-teman akan berangkat ke Jakarta. Tiga minggu tu rasanya kejap aje. Kami pilih tarikh 14 Ogos untuk ke sana. Memasing nampak dah excited sangat nak bercuti lepas berpenat lelah dengan tugas masing-masing. Adik aku Aiza pun asyik tersenyum sorang diri je dua tiga hari ni sebab dah tak sabar nak jalan-jalan. Aku tahu otak dia dah sarat ngan nota-nota. Tu yang dia suka sangat tu. Benjamin tu pun sibuk congak berjuta-juta rupiah nak angkut kat sana. Tergelak besar aku bila dia minta aku belikan mak dia beg kat sana. Hehehe kiut betul permintaan tu. Macamlah aku ni reti nak pilih beg-beg tangan ni. Baya as usual, asyik low profile je.
Meskipun frust juga pada awalnya sebab rancangan nak ke Bali terpaksa cancel atas sebab2 keselamatan, tapi pergi Jakarta dengan Bandung pun okay jugak kut. Lagi-lagi bila dengar member-member cerita fasal tempat shopping kat sana. Minggu lepas juga sempat chatting ngan farah. Lupa pulak Farah pun nak ke Bandung bershopping. Hehehe jangan lupa ya Farah, balik nanti bagi tips kat mana tempat paling best nak shopping kat Bandung! Harap-harap juga kemacetan jalan raya kat sana takkan memacetkan kepala hotak kami semua selepas ni. Kakakaa (gelak jahat)

No comments:

UNTUK MEMESAN SILA HUBUNGI EMAIL DI BAWAH UNTUK TEMPAHAN

UNTUK MEMESAN SILA HUBUNGI EMAIL DI BAWAH UNTUK TEMPAHAN
Email : arr_nita@yahoo.com