Wednesday, June 4, 2008

My Loving Sister

This is my lovely sister yang kerjanya asyik duduk di depan komputer saja. Aku dulu dalam usia 14 tahun tak pernah terfikir nak duduk lama di hadapan komputer just untuk friendster, facebook, art generator, imeem, design image dan macam-macam lagi. Tapi dalam usia 14 tahun my sis ni memang dah expert dengan term-term dalam komputer yang tak payah diajar lagi. Even sekarang aku galakkan dia berjinak-jinak dengan blog dan multiply. Betullah sekarang dah zaman advance IT yang mana kalau tak tahu buat, maka memang malu! Mujurlah bidang kerja aku sekarang related sangat dengan IT. In fact aku buka laptop aku sendiri tiap-tiap hari. Mungkin perangai dulu yang sukakan komputer turun pada adik-adik aku. Kalau bukan sebab ikut permintaan ayah ibu suruh aku jadi cikgi, mungkin sekarang aku dah jadi salah seorang proggramer atau It Technician agaknya macam member aku Ziha. Dulu memang rasa menyesal juga tinggalkan bidang Computer Science untuk mengejar cita-cita yang tak pernah aku impikan. Tapi aku selalu belajar jadi positive thinker. Tapi inilah dunia aku sekarang. Seorang individu yang meninggalkan bidang Computer Science untuk jadi seorang guru sains. But one more thing, satu impian yang aku tinggalkan lama dahulu rupa-rupanya telah menarik aku kembali pada satu impian yang lain pula. And now this is what i am. Dan untuk sepuluh tahun akan datang, aku akan tetap di sini menulis untuk kalian semua selagi ada yang sudi membaca!....

No comments:

UNTUK MEMESAN SILA HUBUNGI EMAIL DI BAWAH UNTUK TEMPAHAN

UNTUK MEMESAN SILA HUBUNGI EMAIL DI BAWAH UNTUK TEMPAHAN
Email : arr_nita@yahoo.com