Wednesday, December 19, 2018

Baru Nak Hidup Balik

My first post selepas dah agak lama tak involve dengan sebarang blog. Dulu akulah salah seorang blogger yang sangat aktif dengan hidup dan novel. Dulu tak cukup gembira cuma masih okey sahaja.Tapi selepas aku mengenali seseorang dalam hidup, aku berhenti buat semua yang aku pandai sebab aku beri tumpuan pada insan yang sangat aku sayang. Even kehidupan sebagai novelis pun aku lupakan sejenak sebab yang paling penting bagi aku ialah menjaga seseorang sebaik mungkin dan menjadikan dia lebih baik. Tapi dalam proses itu aku lupa yang apabila kita memberi, tidak semestinya usaha kita dihargai atau disanjung.


Sekarang aku sedar satu-satunya benda yang aku paling pandai ialah menulis. Sekurang-kurangnya di sinilah tempat aku. Aku tak pandai menjadi seorang ibu, malah tidak pandai menjadi orang lain kecuali diri sendiri. Insha Allah aku kembali pada perkara yang aku paling pandai. Semoga Allah letakkan hati aku di tempat yang betul...Catatan 17 Dis 2018...2019 hanya tinggal beberapa minggu, dan aku akan kembali menjadi diri yang dahulu. Empat tahun aku lupakan bidang penulisan, now i'm back!  

No comments:

UNTUK MEMESAN SILA HUBUNGI EMAIL DI BAWAH UNTUK TEMPAHAN

UNTUK MEMESAN SILA HUBUNGI EMAIL DI BAWAH UNTUK TEMPAHAN
Email : arr_nita@yahoo.com