Sunday, August 23, 2009

Blog e-Novel

Salam semua pengunjung blog,

Disebabkan ada masalah teknikal yang berpunca dari kelalaian aku sendiri so kesemua blog-blog e-novel aku yang lalu terpaksa ditutup. Ini semua gara-gara nak mengubah blog-blog tersebut nak bagi nampak lain sikit konon-konon. Last-last aku yang terkedu tengok beberapa dari blog-blog tersebut ada yang terdelete dan ada yang function dia bila klik tak nak jalan da...adui tension aku sepanjang minggu ni.

So aku dengan penuh tekun (hehehe..sabar) menyiapkan satu blog baru yang menghimpunkan kesemua snippets untuk novel-novel aku yang telah diterbitkan atau masih dalam bentuk e-novel..mungkin pada waktu sekarang hanya kisah Arina sahaja yang sempat aku updatekan...jangan terkejut bagi sesiapa yang mengikuti cerita ini kalau lihat kedudukan chapter dia berubah...maklumlah bila blog terdelete, maka aku dah lupa susunan chapter cerita ni. Hehehe belasah ajelah ya.

Bagi yang ada buat link (followers) untuk blog2 e-novel tu, maka secara drastiknya, kesemua URL blog yang anda linkkan itu sudah tidak boleh digunakan.Jadi inilah blog baru untuk kesemua himpunan karya-karya aku yang sudah-sudah serta yang terkini..

Sila klik pada http://gedungnovellaa.blogspot.com/

Semoga terhibur dan salam ramadhan buat semua pengunjung blog..

2 comments:

Ida Ra said...

Hye dah buka dan tgh baca karya di blog baru kamu ini. Nice!

Anonymous said...

any updates coming ?

UNTUK MEMESAN SILA HUBUNGI EMAIL DI BAWAH UNTUK TEMPAHAN

UNTUK MEMESAN SILA HUBUNGI EMAIL DI BAWAH UNTUK TEMPAHAN
Email : arr_nita@yahoo.com