Thursday, March 5, 2009

Al-Kisah Street Vendetta

Salam buat pembaca-pembaca Street Vendetta....sy ada berita buruk untuk anda tetapi berita baik untuk saya. Berita buruknya, saya terpaksa hentikan penyiaran Street Vendetta mulai hari ini dan anda semua tak dapat lagi membaca sambungan kisah Kojie dan Anabella.
Berita baiknya..naskah Street Vendetta telah menarik minat sebuah publisher yang agak gah juga namanya di Malaysia ni. Kelakarnya sebenarnya naskah ini sebelum itu masih belum siap ditulis. Namun kerana kesudian pihak penerbit ini mahu menanti naskah ini disiapkan sehingga ke titisan darah terakhir (hehehe...) maka saya pun bersetujulah untuk bersengkang mata menulisnya. Dan alhamdulillah, ianya telah siap ditulis dan berjumlah hampir 600 lebih helaian dengan ending yang...ehem-ehem....
Dan kerana memberi perhatian yang sangat drastik kepada naskah SV ini, maka saya dah mengabaikan blog2 e-novel saya yang lain. Saya tahu mesti ramai yang akan marahkan saya tapi saya pun tak sangka SV saya yang sempoi dan biasa-biasa itu layak diversi cetakkan..sekali lagi saya minta maaf banyak-banyak kerana masalah ini. Kalau boleh, saya nak publish juga sampai habis tapi nanti tak adillah pula buat syarikat tersebut. Harap-harap naskah SV boleh diterbitkan hujung tahun ini. Sama-samalah kita berdoa yer..
Sebagai tanda maaf saya pada yang menanti SV, saya akan persembahkan e-novel Arina dalam beberapa hari lagi...menggantikan SV.

3 comments:

Nasirah Abu Samah said...

kak nita...blh x invite sy ntuk bc e-novel arina tu??

Mazni Aznita said...

tak lama lagi...
tgh ready-ready rumah Arina ni...nanti k nita buka yek zhafrina

Anonymous said...

lorl ptut la xde en3 br SV...
puas sy menunggu huhuhu
pape pn tahniah kak nita..
SV mm sempoiiii

UNTUK MEMESAN SILA HUBUNGI EMAIL DI BAWAH UNTUK TEMPAHAN

UNTUK MEMESAN SILA HUBUNGI EMAIL DI BAWAH UNTUK TEMPAHAN
Email : arr_nita@yahoo.com