Monday, February 2, 2009

Vampire Lover

Seronok tak terkata bila beberapa hari lalu, bungkusan dari Suhaila aka Quratul'ain sampai kat rumah aku. Apa lagi kalau bukan satu set Twilight Saga yang aku kirimkan Sue beli di MPH. Kat sini jangan harap lah dapat jumpa Stephenie Meyer punya buku. Yang aku jumpa tempohari hanya buku Twilight, itu pun tinggal satu aje. Terus aku sambar dan dah habis baca. Lepas tu bila Sue kirimkan buku ni, terus aku excited nak baca New Moon sampai ke hulu ke hilir aku bawa kat sekolah tu. Dalam sibuk-sibuk pun sempat aku baca bila ada masa terluang. Lepas ni makin penuh la buku kat dalam rak kecil aku tu. Rasanya aku dah kena tukar rak baru ler..lepas dapat gaji, aku ingat nak pergi cari rak yang boleh pasang siap pakai skru kat dinding . Tapi rak begitu, biasanya kena tempah dulu. Kalau nak cari kat Giant atau Mydin, alamat memang takkan jumpa.
Lepas ni, apalagi beraya sakan la aku dengan buku-buku SM ni. New Moon dah habis separuh...nak marathon baca boleh tapi aku ada banyak kerja nak disiapkan. Editing novel pun cam kena stop kejap sementara mood membaca aku ni masih panas!!
Buat Suhaila aka Quratul'ain, terima kasih Sue atas kiriman buku-buku ini. Ini lah untungnya kenal orang yang kerja kat MPH. Hehehe...terima kasih daun keladi, lain kali kirim lagi ya. Novel Ku Intai Cinta Di Dalam Rahsia karya Quratul'Ain ini dah aku khatam awal-awal lagi bila aku dapat senaskah dari Suhaila. Best cerita dia...and romantik also. Aku asyik sengih aje bila baca. Perasan diri sendiri ada dalam novel dan jadi Loke Yin. Yang kelakarnya novel ini dah terbang ke Bandung apabila adik kepada my adik ipar pinjam bawa ke tempat belajar dia di Bandung. For Ima bakal doktor forensik, selamat study baik-baik dan enjoylah baca novel-novel yang diangkut tu ya. Hehehehe...

No comments:

UNTUK MEMESAN SILA HUBUNGI EMAIL DI BAWAH UNTUK TEMPAHAN

UNTUK MEMESAN SILA HUBUNGI EMAIL DI BAWAH UNTUK TEMPAHAN
Email : arr_nita@yahoo.com