Wednesday, February 25, 2009

Harapan Yang Tak Pernah Pudar...


Just curious nak tahu, so aku hantar satu mesej pada Encik Rozali, the owner of iBook Publication nak bertanyakan fasal SC. Tak disangka-sangka beliau sendiri menghubungi aku tadi dan kami sempat bercakap-cakap selama 5 minit berkenaan novel Sakti Cinta aku yang tertangguh ke pasaran hampir setahun lamanya (kalau kira dari PBAKL 2008, hehehe..)


Dia sempat beritahu aku SC sedang dibinding, dan katanya dia mahu ke Terengganu next week or the other next week (tak jelas sangat). Teruja sangat bila dia beritahu dia akan hantar sendiri novel-novel tu kerana dia nak jumpa aku in person. Harap-harap kereta Encik Rozali tak rosak dan beliau akan sampai juga ke Terengganu. Aku berdoa dengan penuh harapan ni. Hahaha..


Memang berbanding novel2 lain, aku memang sangat2 menantikan SC. Harap-haraplah baby yang dah lama aku lahirkan ni, muncul juga di depan mata aku kali ni. Azabnya yang ini nak keluar, tuhan aje yang tahu.

Sampai sekarang pic ni tetap aku simpan sbg kenang-kenangan dan berharap one day, aku boleh bergambar dengan model cover SC, adib dan auni yang cute sangat-sangat in person.

P/S : Rina..kalau terbaca entry ni, call saya yek..saya nak tunai janji. hehehe...insya allah!

5 comments:

rina said...

i pun tertunggu2 gak kehadiran SC ini. budak 2 beradik tu pn dh besar dh. hehehe.

sori i dh xde ur no. lah sbb aritu hp saya hilang. xpe nanti saya try mintak ngan jukie.

Mazni Aznita said...

takpe rina, nnti klu confirm smpai..biar sy yg minta no rina dari jukie. sy ada no. rina tp tak sure mana satu coz ada dua tiga rina dlm hp sy. hehehe...

Unknown said...

macam melahirkan melalui pembedahan atau songsang keadah nyer SC ni yer nita

segala perit, payau dan masin masam tu pasti ada terasa kemanisan nyer bila menatap SC kelak kan mama nita hihihi

Mazni Aznita said...

ahah la senyumm..sy pun terasa macam tu. hahaha songsang sana songsang sini..tu yang payah nak lahir cara biasa tu. hehehe..tp hope so la segalanya kepayahan ini berakhir juga dgn terbitnya SC ni..

azura aka deqno said...

nita, rina, jukie..u all dh snap photo sama2 ke..erm kalu dah..korang ni mmg tau..x ajak aku sekali...ish..ish... :(

UNTUK MEMESAN SILA HUBUNGI EMAIL DI BAWAH UNTUK TEMPAHAN

UNTUK MEMESAN SILA HUBUNGI EMAIL DI BAWAH UNTUK TEMPAHAN
Email : arr_nita@yahoo.com