Saturday, October 4, 2008

Majlis Berbuka Puasa

Tanggal 20 September yang lalu, aku dijemput ke Majlis Berbuka Puasa dan sekaligus majlis pelancaran novel terbaru aku Bunga Syurga bertempat di pejabat Kaki Novel Enterprise di Wangsa Maju. Mulanya aku malas nak rakamkan gambar-gambar sekitar majlis tersebut kerana di blog Geng Kicap pun dah ada. Tapi disebabkan si situn dan si sinin minta agar gambar-gambar itu dipublish, jadi inilah dia. Hahahah sempoi habis....

Sebelum menunggu waktu berbuka, siangnya aku berjalan-jalan dengan Aiza di Jalan Tar dan sempat singgah di Miverva membelek-belek beberapa novel. Sempat juga aku tibai novel Hijab Sang Pencinta karya RAM dan Tika Rindu Berlagu karya Lily Suriani. Paling best dapat jumpa Kak Uda dan Kak Ija katMinerva. Kedua-duanya peramah tapi sayangnya tak leh nak berborak lama.

Petang itu aku dan family ke Wangsa Maju, mujurlah tak sesat. Tapi best bila sampai sana dapat jumpa ramai blogger dan penulis-penulis KN. Antara yang hadir ialah Geng Kicap...Kak Qimi aka Kak Noor, Nicky Azrai, Wan Amalyn, Mamaeera, Wabbit, Carrie dan yang lain-lain (maaf kalu ada tertinggal). Penulis KN yang hadir pula ialah Izzul Izzati (Baya kawan aku minat tul kat buku Bukan Cinta Biasa tu), ada juga Kak Wi (Rabiatul Adawiyah- Airmata Cinta) dan Aimy Najwa (Bahang Selatan) yang peramah orangnya. Semuanya bawa family masing-masing.

Thanks banyak-banyak Rizal kerana sudi menjemput. Lawa tul wife Rizal ni. Dan terima kasih juga buat krew-krew KN yang bersusah payah siapkan hidangan yang sedap tu. Kalau bukan sebab terpaksa pulang ke Terenganu malam itu kerana keesokannya aku kena mengajar..dah tentu aku akan berlama-lama lagi kat sana berborak ngan kak qimi dan nicky yang peramah.

2 comments:

Najwa Aiman said...

Weh! Baru jumpa blog ni! Pe kabor?

Mazni Aznita said...

heheh baik...cuma sesekali demam menjengah..best dpt jumpa penulis bahang selatan yang ramah tamah ni.

UNTUK MEMESAN SILA HUBUNGI EMAIL DI BAWAH UNTUK TEMPAHAN

UNTUK MEMESAN SILA HUBUNGI EMAIL DI BAWAH UNTUK TEMPAHAN
Email : arr_nita@yahoo.com